Activitats

Seminari del TFM del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials (24 de maig)

En el marc del TFM (Treball final de màster) del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, el dimecres 24 de maig de 2023, a les 16 h, a l’aula 208, tindrà lloc un seminari adreçat als estudiants del màster, però obert a tothom. Es presentaran dues biblioteques patrimonials i es comentaran bones pràctiques en la realització dels TFM.

Per un cantó, Lourdes Prades (directora del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República) i Neus Verger (directora del CRAI Biblioteca de Fons Antic) presentaran aquests centres i suggeriran línies de recerca possibles. Així mateix, les exalumnes del màster Marta Insa i Berta Saura presentaran els TFM que van realitzar el curs passat. I els alumnes actuals presentaran l’estat de les seves recerques. Finalment, per part del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals, Èlia Romaní, es presentaran alguns recursos per a la compleció dels treballs.