Tallers «Ràdio FIMA», de capacitació en creació radiofònica (juny)

Durant aquest mes de juny de 2023, l’empresa Barri Media Lab impartirà unes sessions de formació en creació radiofònica adreçades al professorat de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals. L’activitat l’organitza el grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV) i s’emmarca dins el projecte d’innovació docent «Ràdio FIMA», que té com a finalitat principal la creació d’un canal de pòdcast propi de la Facultat.

Per garantir la continuïtat d’aquest projecte, es capacitarà un equip docent perquè pugui fer ús del material i de les instal·lacions radiofòniques de forma autònoma. Aquest equip, a més, assessorarà en l’ús de les instal·lacions de ràdio de la Facultat i acompanyarà els alumnes o altres professors de la Facultat que en un futur requereixin orientació per poder participar en el canal radiofònic de la Facultat.