• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taula rodona «Dones i audiovisual» (10 de març)

març 10, 2016 @ 10:30 - 11:30

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones, la Comissió d’Igualtat de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació ha organitzat un acte que tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Facultat el dia 10 de març, a les 11.30 h. Podeu descarregar des d’aquí el programa complet de l’acte.

Programa

11.30-11.40 – Benvinguda a càrrec d’Anna Villarroya, presidenta de la Comissió d’Igualtat de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

11.40-12.00 – Presentació del vídeo Sóc jo, dels estudiants del grau de Comunicació Audiovisual Iris Aldeguer, Oriol Hosta, Teresa Madridejos i Nora Porta, reconegut amb un accèssit al projecte «La UB contra la violència masclista».

12.00-13.30 – Taula rodona: Dones i audiovisual

Modera: Lydia Sánchez, professora del grau de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

Ponents:

Laia Manresa, guionista, directora de documentals i professora del grau de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

Paula Ortiz, directora de cinema i professora del grau de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

Marta Vergonyós, artista visual i cineasta. Directora de La Bonne. Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison.

Organitza: Comissió d’Igualtat de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació

Amb la col·laboració del Grup de recerca consolidat Cultura i continguts digitals: aspectes documentals, polítics i econòmics.

Mostra els detalls

Data: