Activitats

Un reportatge elaborat per estudiants de CAV de la FIMA, a la lliçó inaugural de la FNB

El passat 20 d’octubre de 2021 va tenir lloc a la Facultat de Nàutica de Barcelona, de la Universitat Politècnica de Catalunya, la lliçó inaugural del curs acadèmic 2021-2022. En el decurs de l’acte es va exhibir públicament, i per primera vegada, el reportatge 250 anys a bord, una peça audiovisual que van elaborar els alumnes del grau de Comunicació Audiovisual de la FIMA, ara graduats, Daniel Molina, Paula Carbonell, Javier Cano, Manel Planchart i Roger Solé.

El reportatge, que commemora el 250è aniversari de la històrica Facultat de Nàutica de Barcelona, va tenir una acollida entusiasta i va arrencar en el públic assistent un aplaudiment espontani i sincer. El document audiovisual es va realitzar en el marc de l’assignatura De la idea a la pantalla, sota la tutoria del professor Josep Rovira, i amb el suport dels professors Jorge Franganillo, aleshores cap d’estudis del grau de Comunicació Audiovisual, i Mª Àngels García Asensio.