Activitats

Xerrada de Mariona Chavarria al grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital

El passat dimarts, 23 de març de 2021, Mariona Chavarria, directora de la Biblioteca del Fondo de Santa Coloma de Gramenet, va fer una xerrada al grup de matí de Serveis als usuaris, assignatura de 2n curs del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital.

Va compartir amb els estudiants el dia a dia d’una biblioteca que és una eina d’apoderament de la identitat del barri i d’acollida de la seva diversitat funcional, generacional i cultural a través de la posta en marxa de projectes per fomentar la lectura i millorar la cohesió social. Va exposar les dificultats i el reptes plantejats per la COVID-19. Per acabar, va presentar el que ha esdevingut un dels emblemes de la biblioteca, l’espai Cuines del Món, el qual fa realitat la idea que la gastronomia és una metàfora de la unitat dins la diversitat.

Una sessió apassionant que va desvetllar la curiositat i l’interès dels alumnes cap a la biblioteca social.