Premis de recerca convocats per la FIMA

La FIMA participa en dues convocatòries de premis a treballs de recerca de batxillerat sobre temes afins als nostres estudis.

Per una banda es convoca la novena edició del Premi de recerca en l’àmbit de la informació i la documentació, per promoure aquest tipus de treballs entre els estudiants del darrer curs de batxillerat o de cicle formatiu de grau superior. Aquest premi és convocat per la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona i pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (COBDC).
El premi és de 700 €. El termini de lliurament de treballs acaba el 28 de maig de 2021.

En paral·lel, la Facultat també participa en els Premis UB-Santander a treballs de recerca. En aquest cas la convocatòria només va dirigida a estudiants de batxillerat, però s’hi poden presentar treballs relacionats amb els nostres dos graus: Comunicació Audiovisual, i Gestió de la Informació i Documentació Digital. Hi haurà un primer premi de 1000 €, un segon de 500 € i un tercer de 250 €. El termini de lliurament de treballs acaba el 16 d’abril de 2021.

Teniu més informació dels dos premis a: https://www.ub.edu/portal/web/informacio-mitjans-audiovisuals/premi-recerca