Campus

Xerrada de Sergi Romero, de la biblioteca del Centre Penitenciari de Dones de Barcelona, a estudiants de GIDD

El passat 9 de febrer de 2023, en el marc de les assignatures optatives del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital, Biblioteques públiques i Serveis a usuaris amb necessitats especials, Sergi Romero ha compartit la seva experiència professional com a responsable de la biblioteca del Centre Penitenciari de Dones de Barcelona – Wad-Ras on ha estat treballant en els darrers anys. Els alumnes han pogut conèixer de primera mà el dia a dia d’un bibliotecari dins d’un centre penitenciari i el paper de la lectura i de la biblioteca com a refugi que ajuda les usuàries a passar el temps dins del centre. Sergi Romero també ha presentat algunes accions de futur que el col·lectiu de bibliotecaris de presons ha iniciat en els darrers mesos.