Coneixem el nou personal investigador

El 25 d’octubre, als Dimecres del CRICC, vam poder conèixer els nous investigadors i investigadores que s’han incorporat recentment al centre. Tots ells i elles van presentar les seves línies i projectes de recerca, per així poder crear sinergies i possibles col·laboracions entre membres del centre.

Anna Iñigo és graduada en periodisme i doctoranda en informació i comunicació dins el projecte TRANSGELIT. Va exposar el seu projecte “Antifeminismes online entre el jovent: extrema dreta i estratègies d’odi cap a les dones i el col·lectiu LGTBI.”

Ana Marjalizo, graduada en belles arts, està desenvolupant la seva tesi amb Sergio Villanueva i Adrien Faure. Busca estudiar com la musicologia s’ha vinculat a la part transcendental de l’ésser humà i com actualment la producció musical electrònica occidental tracta aquest tema.

Daniel Mourenza és llicenciat en Comunicació Audiovisual, amb un màster en estudis de cinema i audiovisual contemporanis i doctorat a la universitat de Leeds. Va presentar la seva recerca postdoctoral “Más allà de la mirada: estètica y percepción sensorial en el cine hecho por mujeres.

Laura Fernández és graduada en antropologia social i cultural a la UAM, i doctorada en comunicació audiovisual. La seva recerca s’ha apropat a estudis de gènere i LGTBI, i està incorporada a l’equip Women&Wikipedia, investigant sobre representació, interseccionalitat, identitats no binàries i bretxa de gènere; i també al projecte TRANSGELIT, tractant temes d’educació mediàtica i representació audiovisual de la sexualitat.

Rubén Alcaraz és diplomat en biblioteconomia i documentació, i té un master en gestió de continguts digitals a la FIMA, on actualment també és professor lector. També és doctor en enginyeria i tecnologia de la informació per la UDL. Les seves línies de recerca són l’accessibilitat digital, sobretot en visualització de dades, posicionament web SEO, estudi del programari i de formes alternatives innovadores de difondre el patrimoni digital.

Finalment, Vicente Villalba és graduat i amb un màster en màrqueting, i ha investigat sobre l’anàlisi de contingut digital creat per influencers. Actualment el seu projecte de recerca és “Adicción a Internet y Phubbing en estudiantes universitarios“, on busca com l’addicció a continguts digitals pot afectar al rendiment d’aquests estudiants.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals