Convocatòries europees de recerca en gènere de 2024

L’activitat dels Dimecres del CRICC del mes d’abril és “Convocatòries europees de recerca en gènere de 2024: Oportunitats per a les disciplines d’Informació, Comunicació i Cultura”. Impartida per Marisa Segura i Mima Salafranca.

Es donaran a conèixer convocatòries de recerca europees competitives de l’àmbit de la informació, la comunicació i la cultura amb l’eix transversal de gènere i convocatòries exclusivament de gènere, igualtat, diversitat i inclusió.

Data: dimecres 10 d’abril de 2024.

Lloc: Sala de Juntes (206, 2a planta) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals.

Coorganitzada amb la Unitat d’Igualtat i l’Oficina de Projectes Internacionals de Recerca de la UB.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals