Vés al contingut

«Call for papers» per la revista «Quaderns del CAC», del Consell de l’Audiovisual de Catalunya

Quaderns del CAC és la revista científica de comunicació que edita el Consell de l’Audiovisual de Catalunya. De periodicitat anual, es publica íntegrament en tres llengües: català, castellà i anglès. La revista assumeix la correcció i la traducció dels textos als tres idiomes. La publicació és d’accés obert (diamond open access) i no té cap cost per a qui vulgui enviar-hi articles ni per al procés editorial (no article submission or processing charges).

La revista, a més del tema monogràfic, disposa de la secció miscel·lània «Articles», on podeu participar amb textos de recerca en curs sobre comunicació i cultura audiovisual. La convocatòria per rebre contribucions per a aquesta secció roman oberta permanentment.

Quaderns del CAC, número 49, octubre del 2023.
Tema monogràfic: Universitat i pensament crític: formar en comunicació
Data límit de presentació d’articles: 29 de maig de 2023

Podeu enviar els vostres articles a quadernsdelcac@gencat.cat

Més informació a: https://www.cac.cat/quadernsdelcac/call-papers

Us animem a participar tant al monogràfic com a la secció oberta «Articles». Tots els textos han de ser originals i inèdits i no han d’estar subjectes al procediment de selecció d’una altra revista. Se sotmetran al procés de doble avaluació cega per experts (double-blind peer review) i la publicació es compromet a informar els autors i les autores del resultat positiu o negatiu de l’avaluació en un termini màxim d’un mes i mig després d’haver estat presentats. Els textos s’han de presentar d’acord amb les normes d’estil de la revista. S’accepten originals en català, castellà i anglès.

Podeu accedir als números anteriors de Quaderns del CAC aquí.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals