Libros y bibliotecas en Puebla de los Ángeles

Aquest nou llibre s’ha publicat en el marc del projecte Erasmus+ CODICIS i s’ha presentat en el Simposio de Cooperación bibliotecaria en l’àmbit patrimonial celebrat a Puebla els dies 27-30 de novembre de 2023.

En el llibre s’hi recopilen treballs que tenen com a nexe comú l’interès pel món poblà de la primerenca edat moderna. En els estudis sobre la cultura escrita i la lectura, l’univers dels llibres en circulació ha estat objecte de notable interès oferint una panoràmica sobre textos que van de la mà, buscant al lector. En aquestes transmissions múltiples dels textos, de manuscrits a impressos, d’una edició a una altra, de les llibreries als prestatges dels lectors, aquest llibre s’ocupa dels circuits atlànics de distribució del llibre imprès. És un estudi centrat en els títols que van entrar en els primers circuits de globalització del llibre europeu en el mercat americà.

Pedro Rueda Ramírez. Libros y bibliotecas en Puebla de los Ángeles: circulación atlántica y consumo de impresos (siglos XVI-XVII). Puebla: Benemérita Universidad Autónoma de Puebla; CODICIS, 2023. 276 p. ISBN 978-607-8957-16-3

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals