Llibreteres i escriptores en el circuit atlàntic hispànic

El nou llibre El no de las mujeres coordinat per Júlia Benavent i María José Bertomeu és una obra col·lectiva, amb 31 capítols que realitzen un recorregut per diferents moments històrics en els quals les dones han plantat una llavor de futur i han participat en negocis, han defensat les seves idees o bé s’han oposat amb un no a ingerències i frens.

En un dels capítols, el professor Pedro Rueda del CRICC s’ocupa de les dones a càrrec de llibreries, algunes escriptores i dels llibres escrits per dones que van circular en el món atlàntic aconseguint difondre la seva veu i fent visible la seva participació en la creació i difusió de la cultura entre dos continents en els segles XVI-XVII.

Pedro Rueda Ramírez. “Libreras y escritoras en el circuito atlántico hispánico: agentes del libro en los siglos XVI-XVII”. Júlia Benavent, María José Bertomeu (eds.). El no de las mujeres. Valencia: Tirant Humanidades, 2023, p. 191-216. ISBN 978-84-19226-95-2.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals