Vés al contingut

Un article sobre implicacions educatives de la COVID-19, entre els 10 millors pel National Institute for Digital Learning

Stracke, Christian M.; Burgos, Daniel; Santos-Hermosa, Gema; Bozkurt, Aras; Sharma, Ramesh Chander; Cassafieres, Cécile Swiatek; dos Santos, Andreia Inamorato; Mason, Jon; Ossiannilsson, Ebba; Shon, Jin Gon, et al. (2022). “Responding to the initial challenge of the COVID-19 pandemic: analysis of international responses and impact in school and higher education”. Sustainability, 14(3), 1876. https://doi.org/10.3390/su14031876

L’article Responding to the initial challenge of the COVID-19 pandemic: analysis of international responses and impact in school and higher education”, de Gema Santos-Hermosa, professora a la FIMA i membre del CRICC, escrit en col·laboració amb diferents experts d’educació en obert, ha estat seleccionat pel National Institute for Digital Learning (NIDL) entre els 10 millors articles en accés obert i publicats durant el 2020, sobre les implicacions educatives de la crisi de la COVID-19.

L’Institut NIDLde la Dublin City University responsable d’aquesta selecció, pretén ser un líder mundial a l’avantguarda en el disseny, la implementació i la investigació de nous models d’educació combinats, en línia i digitals.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals