Professorat

Professors de la Facultat assisteixen a una sessió sobre la tutoria entre iguals

Mariona Grané, professora del grau de Comunicació Audiovisual, participa amb la Secció d’Universitat de l’ICE en el  projecte subvencionat pel MEC «La acción tutorial integral de la Universidad de Barcelona. Actualización de los programas formativos del Instituto de Ciencias de la Educación dirigidos al profesorado tutor».

En el marc del projecte, s’han organitzat grups de treball per aprofundir en aspectes com el paper del tutor en el seguiment de les competències transversals, la tutoria entre iguals o la tutoria virtual. Avui, dia 18 d’octubre ha tingut lloc una sessió sobre la tutoria entre iguals, a la qual han assistit Mariona Grané i Andreu Sulé Duesa, cap d'estudis del grau d'Informació i Documentació i coordinador del PAT.

Per als dies 6 i 7 de novembre, estan previstes dues sessions, on també participaran professors de la Facultat. La primera tractarà sobre la relació entre tutor de carrera, competències transversals i tutoria acadèmica, i la segona es centrarà en la tutoria virtual i els espais virtuals per a tutors.