Professorat

El SAF organitza les jornades «Producció documental en femení»

Els propers 5 i 6 de juliol, el Monestir de Sant Pere de les Puel·les de Barcelona acollirà les II Jornades d’Estiu del Servei d'Arxius de la Federació Catalana de Monges Benedictines (SAF), a càrrec la professora de la Facultat Núria Jornet i de l’arxivera del SAF Irene Brugués. Les jornades Producció documental en femení volen oferir una introducció pràctica a la diplomàtica monàstica a través dels arxius històrics dels tres monestirs de monges benedictines de Catalunya: Sant Pere de les Puel·les, Santa Clara de Barcelona i Sant Daniel de Girona. Podeu inscriure-us-hi fins al 21 de juny. Aquesta activitat pot ser reconeguda amb mig crèdit de lliure elecció per als estudiants del grau d’Informació i Documentació.