Beques de col·laboració UB per a estudiants de CAV i IiD

S'acaben de convocar dues beques de col·laboració de la UB especialment adrecades a estudiants de CAV i d'IiD.

N'hi ha una per col·laborar amb el deganat de la Facultat d'Economia i Empresa on ser estudiant de Comunicació Audiovisual o Documentació s'esmenta com un dels requisits específics, i una altra per col·laborar amb el Gabinet Tècnic del Rectorat per a la qual, a més, s'han d'acreditar coneixements d'ofimàtica bàsica i de disseny i funcionament de pàgines web, especialment de Dreamweaver i de llenguatge html.

A més, hi una tercera beca per col·laborar amb l'Oficina de Mobilitat i Programes Internacionals on els únics requisits són el nivell nivell B2 d'anglès o equivalent i capacitat de comunicació oral i escrita en català i castellà.

Podeu consultar les bases completes d’aquesta convocatòria extraordinària de beques a: http://www.ub.edu/beques/col.laboracio/2014/c201412.pdf. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 9 d’octubre.