Professió

Setembre i octubre, temps de llibres a Barcelona

La tirallonga d'esdeveniments ja va començar amb la Setmana del Llibre en Català que va tenir lloc del 5 al 14 de setembre i on la Facultat va participar amb la cerimònia d’inauguració de curs de la 3a edició de l’Escola de Llibreria.

Aquests dies i fins al 5 d’octubre, té lloc al passeig de Gràcia la 63ª Fira del Llibre d'Ocasió Antic i Modern que organitza el Gremi de Llibreters de Vell de Catalunya i on podeu ensopegar amb algun d’aquells llibres que fa temps que busqueu i no trobeu enlloc, o descobrir alguna meravella que voldreu tenir, de totes totes, al prestatge de la vostra biblioteca.

Per tancar el cicle, el dia 1 d'octubre comença la 32ª Fira Internacional del Llibre Liber 2014, un punt de trobada del sector editorial que se celebra al recinte de Fira de Barcelona fins al dia 3. Durant la celebració de Liber, té lloc  el festival Liberatura, amb una programació simultània a la mateixa Fira de Barcelona i a biblioteques i llibreries.