Professorat

Ernest Abadal parla d’accés obert a la Universidad Nacional de La Plata (Argentina)

El degà, Ernest Abadal, serà a l’Argentina del 31 d’octubre al 5 de novembre per participar en els actes que s’hi han organtizat amb motiu del centenari de la Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación de la Universidad Nacional de La Plata.

El 4 de novembre, Ernest Abadal pronunciarà la conferència «El acceso abierto en humanidades y ciencias sociales» en el marc de la jornada BIBHUMA centenaria: 100 años comprometidos con el acceso a la información, i assistirà a una reunió de treball dels membres del projecte de recerca Políticas y prácticas en torno a la investigación, las revistas académicas y los repositorios. El dia 5, tindrà una trobada amb professors, investigadors i estudiants del Departamento de Bibliotecología.

Abans, el 31 d’octubre, Abadal participa a les V Jornadas Temas Actuales de Bibliotecología amb la conferència «El impacto del acceso abierto (open acess) en la ciencia».