Professió

Participació de la FIMA a BOBCATSSS 2020 (Paris)

Aquesta setmana, del 22 al 24 de gener, s’ha celebrat a París BOBCATSSS 2020, el congrés internacional adreçat als estudiants i professors de Gestió d’Informació i Documentació d’arreu. Enguany han participat a BOBCATSS cinc estudiants de la nostra Facultat i un professor.

La representació de la FIMA al Bobcatsss 2020 ha presentat els següents pòsters i comunicacions:
Els pòsters «The fight against Fake News in Spain. The case of maldita.es», de Juan Jenaro López, estudiant d’Infocom  i Laura Jové, estudiant d’Informació i Documentació; i «Applications and practices to prevent the filter bubble», dels estudiants d’IiD Laia Darbra i Núria Toneu.
Les comunicacions «Information professional’s role in front of Fake News phenomenon», de l’estudiant del grau d’Informació i Documentació Carina Mirassó i el professor Juanjo Boté i «Ethics, Fake News and information professionals», també de Juanjo Boté.