Jorge Franganillo fa una estada Erasmus+ a la Hochschule der Medien (Stuttgart)

Del 22 al 28 de novembre de 2021, el professor de la FIMA Jorge Franganillo fa una estada a la Hochschule der Medien (Stuttgart) en el marc del programa Erasmus+. Participa en la International Week, un esdeveniment d’interès acadèmic que enguany es desenvolupa entre Amsterdam i Stuttgart, i que inclou tallers, seminaris i conferències on es tracten temes relacionats amb la sostenibilitat, la salut mental, la digitalització i l’emprenedoria, entre d’altres.

En el marc d’aquesta iniciativa, en Jorge oferirà una conferència sobre els beneficis de la reutilització d’imatges d’arxiu en la producció de programes i reportatges informatius. I participarà, també, a l’International Day, una jornada informativa sobre objectius d’intercanvi acadèmic, amb el propòsit d’incentivar l’interès en la mobilitat Eramus+ entre universitats.