Conferència de Nicholas Pickwoad sobre enquadernacions antigues

El passat 19 d’abril de 2023, el professor Nicholas Pickwoad (de la University of the Arts London) va oferir una conferència a la Facultat titulada «The study of bookbindings and why they matter» als alumnes del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials. La conferència forma part d’una sèrie de tres xerrades ofertes pel professor després d’una estada d’un mes investigant les enquadernacions del CRAI Biblioteca de Fons Antic. Nicholas Pickwoad va ser director del Centre de Recerca Ligatus, un dels projectes de referència en les investigacions sobre l’enquadernació a escala europea. Imparteix cursos al Regne Unit, Europa i Amèrica sobre la història de l’enquadernació europea en l’era de la impremta manual i ha publicat àmpliament sobre el tema. També dirigeix investigacions doctorals sobre la història de l’enquadernació a l’Institute of English Studies de la University of London i com professor emèrit a la University of the Arts London.