Professorat

Pedro Rueda parla sobre les publicacions del professorat de la UB als seus inicis

El passat 26 d’abril de 2023, el professor Pedro Rueda va pronunciar la conferència «Sabers universitaris: els professors de la Universitat de Barcelona i la difusió del coneixement en el món modern» dins de la jornada «Barcelona i la universitat: ciutat i estudis superiors (1401-2009)», organitzada pel Museu d’Història de Barcelona. La jornada pretenia incitar a la reflexió sobre els estudis superiors a la ciutat, des de la mateixa universitat fins al món de les acadèmies i la seva evolució fins als nostres dies. Les xerrades es publicaran en forma de monogràfic i s’espera que es pugui organitzar una exposició sobre aquests temes l’any vinent.