Activitats

Lluís Agustí, pregoner del XXIV Premi Llibreter

El passat 8 de juny de 2023, el professor de la Facultat i director de l’Escola de Llibreria Lluís Agustí va oficiar de pregoner a la celebració del XXIV Premi Llibreter, organitzat pel Gremi de Llibreters de Catalunya. Aquesta festa anual aplega una bona colla de llibreters d’arreu del país i té l’objectiu de proclamar els llibres que han estat guardonats amb el Premi Llibreter, una distinció atorgada pels llibreters mateixos a obres de qualitat que no han obtingut prou ressò. A més, en el transcurs de l’acte, es ret un homenatge a llibreters amb una dilatada trajectòria professional. L’acte va tenir lloc a la Sala Paral·lel 62, un espai més gran i capaç per acollir el nombrós públic que hi assisteix. La sessió comença amb el pregó, que enguany va ser pronunciat per Lluís Agustí.