Professorat

Professors de la FIMA participen al congrés d’innovació docent HEAd’23, a València

Del 19 al 22 de juny de 2023 va tenir lloc a València la novena International Conference on Higher Education Advances (HEAd’23). En el transcurs d’aquest congrés, es va presentar la comunicació «Combining integrated curriculum and project-based learning: a short film case study from media and communication students» signada per diversos professors de la FIMA: Hibai López-González, Maria José Masanet, Maddalena Fedele, Sandra Rius, Jaume E. Vilaseca, Lydia Sánchez, Sergio Villanueva, Adrien Faure, Anna Marquès, Jorge Franganillo i M. Àngels García.

Maria-Jose Masanet, investigadora i professora de la FIMA, va presentar la comunicació, centrada en un projecte d’innovació docent reconegut per la UB i desenvolupat als estudis de Comunicació Audiovisual i al doble grau d’aquesta titulació amb Gestió d’Informació i Documentació Digital.

Aquest projecte combina dues metodologies docents: la integració curricular i l’aprenentatge basat en projectes. Durant el primer curs d’implementació del projecte, les assignatures de Llenguatge audiovisual i de Narrativa audiovisual van col·laborar per desenvolupar un projecte audiovisual amb l’alumnat durant tot el curs acadèmic 2021-22. Aquest curs 2022-23 ja hi han participat quatre assignatures: Llenguatge audiovisual, Narrativa audiovisual, Disseny audiovisual i Fonaments de la comunicació mediatitzada. Hibai López, professor i investigador de la FIMA, lidera i coordina aquest projecte d’innovació docent.