Campus

Inauguració de la 15a edició del màster en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura

Dimecres 13 de setembre de 2023 es va inaugurar la 15a edició del màster en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura, que organitzen conjuntament la UAB i la UB.

L’acte va comptar amb la presència de Miquel Térmens, degà de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la UB, Georgeta Ion, vicedegana d’Estudiants i Internacionalització de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB i Dolors Masats, directora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials de la UAB, que van donar la benvinguda als nous estudiants, professorat i exalumnes que van assistir a l’acte. Després es va presentar el màster i es van donar algunes indicacions pràctiques per part de les coordinadores, Cristina Aliagas per part de la UAB i Maite Comalat (en representació de Mònica Baró) en nom de la UB.

La jornada va comptar amb la conferència inaugural “Als boscos tot està connectat: una llavor per fer venir ganes de llegir a secundària”, a càrrec d’Àgata Losantos, mediadora literària i exalumna del màster. Losantos va presentar un projecte que s’ha dut a terme a Olot i que va evidenciar l’interès i la necessitat de tirar endavant activitats de promoció lectora entre els adolescents.

L’acte es va tancar amb una sessió informativa conjunta sobre les assignatures de TFM i Pràctiques a càrrec de les seves responsables.