Ángel Borrego, entre els investigadors més influents del món de l’àrea de BID

El professor de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, Ángel Borrego, s’ha situat entre el 2 % de científics amb més influència dins de la disciplina de Biblioteconomia, Informació i Documentació segons la nova actualització de la base de dades publicada pel grup editorial Elsevier, coneguda com a rànquing de Stanford.

Aquesta classificació, que s’elabora a partir de la informació que proporciona la base de dades bibliogràfica Scopus, mesura la influència del personal investigador segons la seva producció i l’impacte en els camps de coneixement al qual s’adscriuen les seves publicacions.

Enguany, la Universitat de Barcelona augmenta la presència de científics en el rànquing respecte a l’edició anterior i és la universitat de l’Estat amb més personal investigador en aquest grup de científics líders.