Professorat

Jordi Andreu i Daufí, padrí de la promoció 2022-2023 del grau en Gestió i Administració Pública de la Facultat de Dret

El passat divendres 10 de novembre de 2023, a l’aula magna de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, es realitzà l’acte de graduació de la promoció 2022-2023 del grau en Gestió i Administració Pública (GAP). L’obertura de l’acte va anar a càrrec de Rosa Ana Alija Fernández, vicedegana de Compromís Social, Igualtat i Comunicació. El discurs dels representants dels nous graduats fou pronunciat per Nadina Bartra Alonso i per Anàs Ouchikh Saha. Els padrins de l’acte varen ser la professora Maria Carme Saladié Forasté i el professor de la FIMA Jordi Andreu i Daufí. El lliurament de diplomes va ser dut a terme pel cap d’estudis del grau en GAP, el professor Marc Vilalta Reixach. En el mateix acte, de mans del Sr. Fernando Porta, de Càritas Diocesana de Barcelona, es lliuraren les distincions honorífiques als millors treballs de contingut social de Treball Final de Grau en Gestió i Administració Pública del curs 2022-2023.