Passaport a la professio 2023
Activitats

Jornada sobre sortides professionals en el camp de la Informació i la Documentació

Com ja és tradicional, el passat 13 de desembre de 2023, va tenir lloc a la sala d’actes de la Facultat una Jornada de Sortides Professionals adreçada als alumnes de primer curs del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD) i de la doble titulació InfoCom. L’objectiu de la jornada és donar a conèixer als estudiants la gran diversitat de perfils professionals del nostre sector. L’activitat es desenvolupa en el marc de l’assignatura Biblioteques, arxius i centres de documentació i també forma part del programa Passaport a la Professió.

Durant la sessió, els estudiants van poder conèixer de primera mà les experiències de graduats recents que treballen en centres molt diversos i que desenvolupen tasques també molt diverses. Van comptar amb la presència de: Maria Baños (documentalista a RTVE), Asbel Gonzalvo (tècnic de continguts digitals al Teatre Lliure), Helena Ybeas (bibliotecària a la Diputació de Barcelona) i Alba Vall (documentalista al F.C. Barcelona). Si us ve de gust, podeu recuperar l’enregistrament de la sessió al canal de YouTube de la Facultat.