Torneig de futbol sala de la FIMA 2024

El passat dilluns 15 d’abril de 2024 va tenir lloc una nova edició del torneig de futbol sala de la FIMA, recuperant una tradició que s’havia interromput en els darrers anys. El torneig, celebrat entre les 18.45 i les 22.00 hores, va comptar amb la participació de 8 equips mixts d’estudiants de la Facultat. Cada equip fou compost entre 5 i 8 persones, i en total van participar unes 60 persones, més uns 30 espectadors. Amb un ambient universitari molt bo, es van anunciar les alineacions de cada partit amb l’himne de la Champions de fons.

La final del torneig la van jugar els equips de Crackets (blaugranes) i U.D. Ginecólogos (color verd). Aquest últim va ser l’equip guanyador del torneig, integrat per Lluc Pallàs, Oihan Blasco, Alex Vallejo, Arnau Santero, Iván Díaz i Carolina Castellanos. El altres equips participants van ser Oozma Kappa, Los Jubilaos, Panas, U.E. Conreria, Pié Balonpié i Reverb F.C.