Professió

El COBDC estrena Junta

El passat 14 de setembre, van prendre possessió dels seus càrrecs els membres de la nova Junta del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya. N’és la presidenta, Marga Losantos; la vicepresidenta, Patricia Russo; el secretari, Alexandre López; i la tresorera, Íria Aparicio. Actuaran de vocals: Ester Barniol, Gemma Ciuró, Consol Dorna, Vicent Damià Gil, Marc Martínez, Sergi Montes i Marta Perpiñán. Des de la Facultat de BiD desitgem tota mena d’encerts a la nova Junta de Govern en la seva tasca per a la millora de la professió i constatem amb satisfacció que molts dels seus membres s’han format a les nostres aules.

També ens agrada veure professors de la casa a les publicacions del Col·legi, i al darrer Ítem, el núm. 60, hi trobem un article de Domingo Iglesias que, junt amb Judit Casals, ens parla del nou sistema d’accés als recursos electrònics de la UB. Al seu torn, el professor Jesús Gascón participa, com a membre de la Subcomissió Tècnica d’RDA (STRDA) de la Biblioteca de Catalunya, en un article sobre la implementació en el nostre entorn de les RDA i el model de dades BIBFRAME.