Professorat

El grup In-COMAV rep la distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària

El grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV), liderat per la professora M.ª Ángeles García Asensio, ha obtingut dues distincions a la qualitat docent universitària, ambdues, en la modalitat de premi col·lectiu: la Distinció Jaume Vicens Vives i la Distinció del Consell Social de la Universitat de Barcelona. Aquests guardons, que volen incentivar la qualitat de la docència, reconeixen en la modalitat grupal l’excel·lència d’equips docents i grups d’innovació que han desenvolupat una actuació especialment remarcable en l’àmbit docent.

Entre les accions grupals presentades en l’edició d’enguany s’ha premiat la iniciativa d’aprenentatge servei (ApS) que el grup In-COMAV desenvolupa al grau de Comunicació Audiovisual des del curs 2016–2017. Sobre aquesta línia de treball, els jurats han valorat «el compromís de l’equip docent amb un model de docència i d’aprenentatge amb vocació professionalitzadora i el desenvolupament d’una proposta educativa que combina l’aprenentatge de competències, habilitats i valors amb el servei a la comunitat».

Les dues distincions sumen una dotació econòmica de 25.000 €, que el grup destinarà a noves actuacions de millora de la docència. El lliurament del premi Jaume Vicens Vives ha tingut lloc aquest dijous 15 de setembre en el marc de l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2022–2023 del Sistema Universitari Català, que s’ha celebrat a la Universitat de Lleida.