Homenatge a Concepció Carreras i Fontserè, amb la participació de Lluís Agustí

El passat 18 de juny de 2023, dins dels actes de celebració del vint-i-cinquè aniversari de la Biblioteca Can Baratau de Tiana, es va retre homenatge a Concepció Carreras i Fontserè, veïna del poble i bibliotecària titulada per l’antiga Escola de Bibliotecàries el 1949. Carreras, nascuda el 1927 a Barcelona, va exercir de cap tècnic de la Xarxa de Biblioteques Populars de la Diputació de Barcelona, després de tota una vida dedicada a la biblioteca pública. És autora de diverses obres professionals entre les que destaca Organització d’una biblioteca escolar, popular o infantil, amb Teresa Rovira i Concepció Martínez. L’encarregat de fer la semblança i les paraules d’homenatge va ser el professor Lluís Agustí.