façana FIMA darrere
Campus

Inici del període de sol·licitud de pràctiques d’estiu a l’estranger (28 de febrer)

El dilluns, 28 de febrer de 2022, s’inicia el període de sol·licitud de places de pràctiques d’estiu a l’estranger. A la pàgina web de Pràctiques d’estiu a l’estranger es pot trobar la informació bàsica sobre aquest programa. La inscripció es fa a través del GIPE, fins a l’1 d’abril. Allà es poden veure les places que s’ofereixen, amb els requeriments per a cobrir-les i, si és el cas, els ajuts que ofereixen. Aquestes pràctiques, com totes les pràctiques extracurriculars, estan sotmeses a la signatura d’un conveni de cooperació educativa amb el centre que les ofereix, i un projecte formatiu que regula l’estada.

Un cop assignades les places -fet que es comunicarà el 8 d’abril- es pot optar a ajuts del programa Erasmus+ Pràctiques, i a un dels cinc ajuts que ofereix la nostra Facultat.

Des de la Facultat us animem als interessats a gaudir d’aquesta experiència tan enriquidora, des del punt de vista acadèmic i personal.