Núria Ferran participa a la International Conference LibPMC

La professora de la FIMA Núria Ferran ha participat a la 14th International Conference on Performance Measurements in Libraries (LibPMC). El congrés, en format online, s’ha centrat en l’avaluació del rendiment de les biblioteques per tal d’entendre fins a quin punt una biblioteca satisfà les necessitats dels grups d’interès, amb l’objectiu d’impulsar la seva millora.

Núria Ferran ha participat, conjuntament amb Małgotzata Kisilowska i Magdalena Paul de la Universitat de Varsòvia, en la sessió «Impact of Libraries on Society», coordinada pel professor Leo Appleton de la Universitat de Sheffield. Kisilowska i Paul van presentar una revisió bibliogràfica sobre la temàtica de les persones no-usuàries de biblioteca basada en aquest estudi i Núria Ferran va presentar dos treballs realitzats al voltant de l’estudi de les persones no-usuàries a la biblioteca pública: «The public library as seen by the non-users» i «El Marc, la Maria i el David: el disseny d’experiència d’usuari (UX) aplicat a la biblioteca pública».

Les presentacions de la sessió es poden consultar a ResearchGate.