Presentació de la revista «Item» sobre sostenibilitat, amb Tomàs Molina

El passat 14 de desembre de 2022 va tenir lloc, a l’aula 210 de la FIMA, la presentació del número 73 de la revista Item, la revista del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya. Aquest número, que inclou diversos articles sobre sostenibilitat i biblioteques, va ser presentat per Teresa Mañà, coordinadora de la revista, i va comptar amb la presència de Lluís Agustí, professor de la Facultat, que va presentar el contingut del número i va debatre, amb Tomàs Molina, físic i cap de metereologia de TV3, sobre els reptes que suposen els Objectius de Desenvolupament Sostenible per al 2030. El nou Item arribarà als domicilis dels col·legiats durant aquests dies i, a jutjar per la presentació, serà sens dubte un número amb continguts molt interessants.

A l’acte hi van assistir els coordinadors del número, les coordinadores de la revista, algunes de les autores que hi han col·laborat i, a més, altres professionals de l’àmbit i professors i alumnes de la Facultat. L’acte, a més, es va poder seguir per streaming.