Resultats provisionals de les eleccions d’estudiants

Eleccions d'estudiants 2012Ja s'han publicat els resultats provisionals de les eleccions d'estudiants que van tenir lloc el dijous, 26 d'abril.

Pel que fa a les eleccions al Claustre, la participació ha estat del 14,04%, i la candidatura més votada ha estat Forever Alone Biblioteconomia amb un 62,5% dels vots, seguida d'AJEC amb un 37,5%. Cada una d'aquestes candidatures comptarà amb un representant.

A les eleccions a Junta de Centre hi ha hagut una participació del 14,65% i la candidatura guanyadora ha resultat Aboloniats de Biblioteconomia, amb el 74,41 % dels vots, seguida d'AJEC amb un 25,59%, amb la qual cosa la primera candidatura obtindria set representants i la segona un.

Finalment, a les eleccions al Consell d'Estudis la participació ha estat del 20,25%.La Candidatura al Consell d'Estudis obté el 73,68% dels vots i nou representants i l'AJEC el 26,31% i un representant.

Disposeu del detall dels resultats a l'adreça: http://www.ub.edu/monub/eleccions/index.htm