• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari sobre Biblioteca pública i lectura digital (19 d’octubre)

octubre 19, 2021 @ 16:00 - 17:00

El proper dimarts, 19 d’octubre, a les 17 hores, tindrà lloc a la Sala de juntes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, el seminari sobre Biblioteca pública i lectura digital, organitzat pel centre de recerca CRICC.

La sessió, moderada per la professora de la FIMA Maite Comalat, comptarà amb les ponències següents:

• Biblioteche, lettura, intelligenza artificiale: il progetto di un nuovo modello di biblioteca pubblica, per Maurizio Vivarelli (Università di Torino)
  • Clubs de lectura virtuals a Biblioteques de Barcelona, per César Moreno Villanueva (Direcció d’Acció Cultural i Educativa, Biblioteques de Barcelona)
  • eBiblioCAT: experiència d’una plataforma pública de continguts digitals per als usuaris del Sistema de Lectura Pública de Catalunya (Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya)

Les inscripcions per assistir al seminari es poden fer a: https://www.eventbrite.co.uk/e/seminari-sobre-biblioteca-publica-i-lectura-digital-tickets-184209103387

Mostra els detalls

Data: