Professió

Setembre i octubre, temps de llibres

La Setmana del Llibre en Català —que tindrà lloc a Barcelona del 4 al 13 de setembre i on la Facultat participa amb la cerimònia d’inauguració de curs de la 4a edició de l’Escola de Llibreria— marca el tret de sortida de tota una tirallonga d’esdeveniments de tardor relacionats amb el llibre. El 13 de setembre té lloc a Llagostera (Gironès) la II Fira del Llibre Prohibit, i els dies 3 i 4 d’octubre se celebra a Besalú (Garrotxa) la fira d’editorials independents Liberisliber. A més, del 18 de setembre al 4 d’octubre, el Passeig de Gràcia de Barcelona acull la 64a Fira del Llibre d’Ocasió Antic i Modern que organitza el Gremi de Llibreters de Vell de Catalunya.

Al seu torn, Liber 2015, que enguany se celebra a Madrid, té lloc els dies 7, 8 i 9 d’octubre.