Professorat

Villarroya i Boté publiquen un article a «Library & information science research»

Els professors de la FIMA Anna Villarroya i Juan-José Boté, directora i investigador del CRICC, han publicat l’article «The gender and LGBTQ perspectives in library and information science: a case study at the University of Barcelona» a la revista Library & information science research (vol. 45, issue 2, April 2023). El treball analitza la percepció i valoració del professorat i de l’alumnat del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital de la FIMA sobre la incorporació de les perspectives de gènere i LGTBIQ+. A les conclusions, entre d’altres, s’afirma que tots dos col·lectius demanen més formació al respecte. També s’evidencia l’oportunitat d’aplicar projectes d’investigació i acció participativa per combinar la reflexió i l’acció col·lectiva.