Xerrada de Sergi Chávez sobre el programa GTBib-Sod

El passat 23 de novembre va tenir lloc una xerrada sobre el programa GTBib-Sod a càrrec de Sergi Chávez, tècnic de l’empresa KronosDoc i graduat de la Facultat. Es va fer en el marc de l’assignatura Sistemes de Gestió Automatitzada I del grau d’Informació i Documentació.

GTBib-Sod és un programa de gestió del préstec interbibliotecari creat el 1991 pel professor de la Facultat Josep Manel Rodríguez Gairín i que utilitzen pràcticament totes les biblioteques acadèmiques espanyoles. La presentació es va centrar en les especificitats del préstec interbibliotecari, l’estructura i el funcionament del programa GTBib-Sod i també en el sistema de gestió de les incidències amb els usuaris que l’utilitzen.