Activitats

Xerrades de professionals a estudiants de primer curs

El passat 16 de desembre de 2020, els estudiants de 1r curs del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital i del doble grau Infocom de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals han assistit a una altra de les activitats que s’inscriu en el Passaport a la professió.

L’activitat ha comptat amb la participació de dos professionals. D’una banda, Sara Guasteví —community manager i documentalista de l’Espai de Documentació i Recerca del Museu de la Música i professora del grau d’ID de la FIMA— ha presentat els projectes que el Museu ha dut a terme a les diferents xarxes socials, en solitari o en col·laboració amb altres centres, per donar una mirada diferent a la seva col·lecció. D’altra banda, Lluís Anglès, bibliotecari al CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals, ha explicat el procés d’ideació, creació i muntatge d’una exposició, física o virtual, com a element per posar en valor la col·lecció de la biblioteca i cridar l’atenció dels usuaris sobre temes d’actualitat.

Les dues presentacions han posat en evidència, entre d’altres coses, la capacitat creativa dels professionals d’aquests dos centres i la necessitat i l’interès de col·laborar amb centres similars o amb serveis de la pròpia institució per crear nous continguts, també amb la complicitat i l’ajuda dels usuaris.

Podeu recuperar la sessió al canal YouTube de la FIMA.