lletrA: la literatura catalana a Internet

L'any 2001 es va posar en marxa la pàgina web LletrA, que oferia informació i documentació especialitzada en la literatura catalana, adreçada als lectors, professors, estudiants, professionals i, en general, a totes les persones interessades pel llibre i la lectura en català. A aquest primer espai s'hi han anat sumant nous espais web multilingües en anglès i espanyol gràcies al conveni, vigent des del 2005, amb l'Institut Ramon Llull. També nous recursos i aplicacions, com Poesia DibuixadaMúsica de poetesViquilletraTopobioGrafies de l'exili català, la publicació mensual Argus, exposicions virtuals dedicades a autors i obres catalanes i més d'una dotzena de projectes digitals i recursos web sobre la literatura, la història i la cultura catalanes.

tipus de font

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

• Les adreces web i de correu electrònic es transformen en enllaços automàticament.
  • Etiquetes HTML permeses: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.