Presentació

El propòsit del blog de l'Escola de Llibreria és donar a conèixer l'existència d'aquesta plataforma de formació entre tots els interessats, divulgar notícies relacionades amb el sector de la llibreria a Catalunya i al món, i facilitar el coneixement d'organismes, llibreries i fonts d'informació relacionades.

Els comentaris són sempre benvinguts. Animem els lectors a deixar opinions, suggeriments, temes de debat...

Els responsables d’aquest blog són:
Lluís Agustí agusti@ub.edu  Tf. 934 035 782
Amadeu Pons pons@ub.edu Tf. 934 035 782
Col·laboradors: Marcel Albet  i Núria Vila
Desenvolupament tecnològic: Josep-Manuel Rodríguez-Gairín

Tríptic edició 2019-2020

L'Escola de Llibreria als mitjans
Entrevista a Lluís Agustí a Ràdio Sabadell (18 de novembre de 2019), dins de l’espai «El llibre obert», del programa Al matí, que és portat per Cecilia Picún, de la llibreria Librerío de La Plata d’aquella ciutat. Intervenen també Eduardo Zotes, estudiant de l’Escola de Llibreria que ha fet les pràctiques obligatòries del postgrau en aquella llibreria sabadellenca, Maria Carme Ferrer, presidenta del Gremi de Llibreters de Catalunya, Glòria Arquillo, exalumna de l’Escola i propietària –amb Anun Jiménez– de La Inexplicable, llibreria de Sants que acaba de complir dos anys de la seva creació, i Gemma Barrufet, de la llibreria A Peu de Pàgina. Per escoltar el programa, accediu a l’enllaç següent:

Entrevista a Lluís Agustí al programa «Els oficis del llibre», de Ràdio L’Escala per La Xarxa (12 d’abril de 2019)

Lluís Agustí, entrevistat al programa «L’irradiador», d’iCat (12 de febrer de 2019)

El postgrau de Llibreria, al Telenotícies de TV3 (2 d'octubre de 2018)

Lluís Agustí, director de l’Escola de Llibreria UB, entrevistat a Terrícoles de Betevé (30 de juny de 2018)

L'Escola de Llibreria a la jornada «Librerías, 400 años después» organitzada per la Fundación Santillana, l’ambaixada de Mèxic i l’Instituto de México en España (12 de maig de 2016)

Programa Arts i oficis del Canal 33 dedicat a l'ofici de llibreter (21 d'abril de 2016)

El vídeo de la Setmana del Llibre en Català animat i editat per David Pujol on hi participen més de 60 persones, entre d'altres, el director, el coordinador i els alumnes de la primera promoció de l'Escola de Llibreria, promoció 2012-2013.

Reportatge, gravat el dia 10/04/2013, produït per La Xarxa, i inclòs en el programa La 7mana, a alumnes de l'Escola de Llibreria, promoció 2012-2013