Exposició “Les marques de propietat als llibres”

Inaugurada l’exposició “Les marques de propietat als llibres” al 1r pis de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, disponible entre el 8 i 30 de novembre.

S’hi podran trobar peces originals del segle XVI al XX seleccionades i comentades pels professors i membres del CRICC, Jesús Gascón i Pedro Rueda Ramírez, amb la col·laboració en el muntatge d’Àngels Alorda, restauradora i alumna del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials.

En les vitrines es realitza un recorregut per les tipologies de marques de propietat dels llibres. Aquest estudi de les procedències està oferint resultats d’interès en l’anàlisi de la formació i disgregació de les col·leccions, integrant nous enfocaments en l’estudi dels orígens de les biblioteques i dels mitjans que en van permetre la reunió, com també de les raons de la seva dissolució.

L’exposició forma part del projecte I+D Sabers connectats: xarxes de venda i circulació d’impresos a Espanya i Llatinoamèrica (HAR2017-84335-P), i serà visitada pels participants en el seminari “Les procedències al llibre antic: estudis i projectes” el 17 de novembre, de 16 h a 19.30 h.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals