Vés al contingut

Publicació del llibre “Gender and Sexuality In the European Media: Exploring Different Context Through Conceptualisations of Age”, coeditat per Sergio Villanueva Baselga

Des del CRICC ens plau anunciar-vos que la setmana vinent es publicarà el llibre “Gender and Sexuality In the European Media: Exploring Different Contexts Through Conceptualisations of Age”, del qual el nostre secretari Sergio Villanueva Baselga n’és coeditor.

El llibre explora empíricament el conjunt de relacions establertes entre l’edat, el gènere, les sexualitats i els mitjans de comunicació a Europa. Alhora, investiga com els compromisos amb els mitjans reflecteixen el que entenen les persones sobre el rol del gènere en la societat, les articulacions de l’edat en relació amb el gènere i la sexualitat, les formes en què les negociacions de gènere i sexualitat informen de les pràctiques de la gent amb els mitjans i com les representacions mediàtiques poden reforçar o desafiar les jerarquies socials basades en les diferències de gènere, orientació sexual i edat.

Les investigacions, innovadores en l’àmbit de l’estudi dels mitjans de comunicació, han estat dutes a terme per acadèmics de tota Europa i tracten una àmplia varietat de qüestions molt debatudes sobre el gènere, la sexualitat i els mitjans de comunicació que serveixen de base a l’hora d’elaborar agendes acadèmiques, públiques i polítiques. Per això mateix, la publicació pot esdevenir de gran interès per a estudiants i investigadors de diferents branques, com ara estudis relacionats amb la teoria de gènere, la sociologia, l’educació, la cultura, els mitjans audiovisuals, la televisió i el cinema.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals