Activitats

Primer aniversari de les «Notícies de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació»

Ja fa un any que vam posar en marxa les Notícies de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, el nou mitjà de difusió de la Facultat que inaugurava l’equip deganal entrant. Durant aquest període, hem publicat 402 notícies —38 en forma d’esdeveniments vinculats al calendari­—, i us hem enviat 37 butlletins de sumaris. A hores d’ara, els subscriptors del butlletí són 1185.

Esperem que aquesta eina de comunicació us sigui útil i no cal dir que qualsevol suggeriment que ens permeti millorar-la serà benvingut. Així mateix, us preguem que ens feu arribar les notícies relacionades amb la Facultat que creugueu que mereixen ser difoses a través d'aquest o d'un altre canal.