Activitats

Convocats els premis Uni>proyecta 2013 per a universitaris emprenedors

Els premis Uni>proyecta tenen l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre la comunitat universitària i estimular la iniciativa empresarial. El convoquen Universia i la Red Universitaria de Asuntos Estudiantiles (RUNAE) i hi poden optar estudiants, o equips d’estudiants, matriculats durant el curs 2012/13 en una universitat espanyola membre de la CRUE o que hi hagin obtingut el títol durant els dos cursos immediatament anteriors. Serà mereixedor del premi qui hagi concebut i/o posat en marxa el millor projecte empresarial. Cal canalitzar la sol·licitud fins al 27 de febrer a través del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística i el Servei d’Atenció a l’Estudiant, que s’encarregaran de seleccionar el projecte que representarà a UB. Podeu consultar aquí les bases de la convocatòria.