Seminaris del grup Media Theory & Media Studies

El grup Media Theory & Media Studies és un grup de lectura i debat format per estudiants i professors del grau de Comunicació Audiovisual que estan interessats en l’estudi teòric i en l’anàlisi crítica dels mitjans de comunicació. Es troben cada dilluns, de 13 a 14.30 h, al despatx 3F7, per discutir sobre textos —la majoria en anglès— que han llegit prèviament.

El seminari està obert a tots els estudiants, professors i professionals que vulguin debatre sobre el paper dels mitjans en la societat. La propera sessió tindrà lloc el dilluns, 11 de març, sota el títol «Feminism media theory». Si voleu participar-hi, aquí trobareu tota la informació sobre el grup, un formulari per inscriure-us-hi i les adreces de contacte per si teniu algun dubte.