Convocatòria per a estudiants per assistir al congrés de la LERU a l’agost

La UB enviarà un grup de 6 estudiants al proper congrés internacional Bright Students Conference que enguany arriba a la desena edició i tindrà lloc del 12 al 16 d’agost a la Universitat de Friburg i a la Universitat d'Estrasburg. Les despeses d'inscripció, viatge i estada seran cobertes pel Vicerectorat de Recerca, Innovació i Transferència.

El congrés és organitzat per la League of European Research Universities (LERU) i aquest any s'hi tractarà el tema: «Energy Transition in the 21st Century». Trobareu més informació a: http://www.bright2013.uni-freiburg.de/.

Els estudiants de la UB seran triats pel Vicerectorat a partir dels candidats preseleccionats per cadascuna de les facultats. Per a fer la tria, es tindran en compte l’expedient acadèmic i el coneixement de l’anglès.

Requisits

• Estar interessat en el tema del congrés
  • Estar matriculat a 3r o 4t d'un grau o equivalent
  • Tenir un bon nivell d'anglès
  • Tenir un bon expedient acadèmic

Documentació que cal presentar a la secretaria de la Facultat

• Sol·licitud (on cal indicar: «per al congrés de la LERU 2013»). Hi han de constar les dades següents: número de DNI, nota mitjana de l’expedient (escala 0-10), e-mail del/de la candidat/a, i telèfon/s de contacte.
  • Currículum
  • Expedient acadèmic