Activitats

Estudiants de la Facultat premiats al Social Startup Meeting Barcelona

Dues alumnes de la Facultat, Anna Maria Arango —diplomada en Biblioteconomia i Documentació i ara estudiant del grau d’Informació i Documentació— i Gemma Masó —diplomada en Biblioteconomia i Documentació (2003), llicenciada en Documentació (2006), màster de Gestió de Continguts Digitals (2010) i actualment alumna de Doctorat— formen part d’un grup interdisciplinari que ha presentat el projecte d'emprenedoria SciVolunteers, guanyador del tercer premi del Social Startup Meeting Barcelona organitzat per la UB entre el 3 i el 5 de maig. El projecte és una plataforma en línia que promou la implicació ciutadana de voluntaris en la recerca científica i s’enquadra dins del moviment citizen science. El premi consisteix en l’entrada en la segona fase del LinkoStart 2014, un programa de llançament de projectes empresarials de la Fundació INLEA. Podeu llegir més informació sobre aquest esdeveniment al portal de notícies de la UB.